dk

 

WorkSpace version 20.2.0

Releasedato: 31-12-2020

 

I dette afsnit finder du beskrivelser af nye funktioner samt fejlrettelser til IntraNote WorkSpace 20.2.

 

Du bør altid kontrollere seneste krav til platformsupport (systemkrav) her.

 

 

Funktioner

 

Redigering af kommentarer på infobase-indlæg

Efter tidligere redesign af kommentarfunktionen på infobasen, var det ikke muligt at redigere oprettede kommentarer. Dette er fuldt implementeret nu.

 

Performance-forbedring

På nogle PC'er kunne det opleves at CPU'en blev belastet unødigt ved "standby", dvs. uden at portalen blev benyttet. Dette er optimeret så CPU'en bruger mindst mulig processorkraft.

 

SMTP for SSL

Der er support for opsætning af SMTP med SSL. Der er lavet et nyt dedikeret skærmbillede til opsætning af SMTP, således at opsætningen ikke længere foregår via dynamiske indstillinger.

De nye indstillinger findes under Modulindstilinger/SMTP.

 

Links til infobaseindlæg

Links til indlæg fx sendt via e-mail, som fx https://workspace/forside?item=68672 kunne opleves langsomt, da hele dashboard blev indlæst først.

Der er nu en dynamisk indstilling der kan slås til, som bevirker at dashboard først indlæses når indlægget lukkes.

 

DASHBOARD/ LOAD_DASHBOARD_ON_DIRECT_LINK 

  • ON - virker som tidligere, hele dashboard indlæses (standardindstilling)

  • OFF - optimeret så indlæg vises inden dashboard indlæses.

 

Webpart 'Info Board' - mulighed for nyt design (AZ1065)   

Webparten er blevet udvidet, så der kan opsættes et mere avanceret design. Eventuel eksisterende opsætning vil ikke blive ændret ved opdatering af WorkSpace.

 

http://manual.intranote.com/Infoboard-3868.aspx

 

 

Brugerdefineret opsætning af Revisions-Email (modtagere) (AZ1051)   

Det er blevet muligt at angive hvilke brugere (felter på et indlæg) der skal modtage revision-emails, således at f.eks. oprettet af ikke modtager en mail, men kontakt og kontakt2 modtager en mail. I tilfælde af at der ikke er udfyldt personer, kan reminder emailen sendes til en standard email-adresse.

 

 

Følgende dynamiske indstillinger er blevet tilføjet:

INFOBASE=>REVISION_USE_NOTIFICATIONEMAIL 

Definerer om notifikation-mails skal udsendes

INFOBASE=>REVISION_USE_LASTEDITED

Definerer om en notifikation-mail skal sendes til den person som sidst har redigeret et indlæg.

 

 

INFOBASE=>REVISION_USE_CONTACT

Definerer om en notifikation-mail skal sendes til den person som er anført som Kontakt på et indlæg.

Indstillingen benyttes kun hvis  INFOBASE / SHOW_CONTACTPERSON er ON

INFOBASE=>REVISION_USE_CONTACT2

Definerer om en notifikation-mail skal sendes til den person som er anført som Kontakt2 på et indlæg.

Indstillingen benyttes kun hvis  INFOBASE / SHOW_CONTACTPERSON2 er ON

INFOBASE=>REVISION_USE_FALLBACKEMAIL

Afgør om fall-back e-mail skal benyttes hvis "Redigeret af", Kontaktperson eller Kontaktperson2 er tom, eller refererer til en bruger der ikke eksisterer.

 

INFOBASE=>REVISION_FALLBACKEMAIL

Dette er en fallback e-mail-adresse som benyttes hivs "Redigeret af", Kontaktperson eller Kontaktperson2 er tom, eller refererer til en bruger der ikke eksisterer.

 

 

 

Dynamisk ændring af dato-felter på infobase kalender når en dato ændres (AZ1069)

 

Når man ændrer starttidspunket på en kalender-begivenhed, ændres relaterede datoer sluttidspunkt, deadline for registrering og sidste frameldingsdato, så det er nemmere at ændre tidspunkt, uden manuelt at skulle ændre disse datoer.

 

Følgende dynamiske indstillinger er blevet tilføjet:

INFOBASE/REGISTRATION_DEADLINE_MINUS_DAYS

Antallet af date som benyttes til at beregne begivenhedens deadline. Værdien trækkes fra startdatoen.

INFOBASE/ITEM_END_TIME_PLUS_HOURS

Antallet af timer, som benyttes til at beregne begivenhedens sluttid. Værdien lægges til begivenhedens starttid.

 

 

 

 

Fixes (English description only)

 

  • Infobase version controlled folder could not save item, blank popup was shown (not fixed in IE11)       
  • Image DB, user can create image size settings with same names       
  • The default index is reset from the Intrasearch webpart when editing it    Fixed IntraSearch webpart default index initialization when editing webpart properties   
  • Non admin user without permissions to see the item can see newly created comments to the item in "Infobase debate" webpart -Fixed permissions check for newly created comments in "Infobase debate" webpart   
  • Infobase Version Control - impossible create attachment to translated item       
  • Exception appears in attempt to create an item from the headline of item layout webpart without read permissions. -Fixed permissions check for "Create items" options in Item Layout Template webpart headline   
  • Dashboard with "My debates" webpart, like/dislike infobase items was broken. -Fixed Like/Dislike feature for "My debates" webpart   
  • Task manager tasks are cached a bit too well. -Fixed task manager tasks changes sharing to all the WorkSpace installations on the same DB (#3991)
  • Video conversion service could keep trying convert the same video over and over even when failing, causing remaining videos not to be converted.        
  • Exception occured when creating Word item in a version controlled folder        
  • Deleted item was shown in the configuration of the webpart Latest comments. -Fixed "Latest comments" webpart "Infobase bulletin" property initialization, to hide deleted items from the list   
  • Manual sorting on Workspace Navigation webpart can't put items over folders. -Fixed manual sorting on Workspace Navigation webpart (#4557, #5696, #8001)
  • Non-admin user could post mobile app channel in API POST endpoint. -Fixed permissions check in mobile app channel creation process   
  • When searching employees through employee search webpart it only worked the first time (#5566)
  • Summary image layoutpart could get the wrong width. -Fixed summary image rendering for "Infobase item layout template" webpart. (#5457)
  • Inviting groups to a workspace dit not send workspace invitations. -Fixed invitations sending to users invited into workspace in scope of groups (#5478)
  • Text is hyphenated in weird places, and should have the correct WordBreaker component. -Fixed text handling in "Workspace Info" webpart    (#5105)
  • AADSync doesnt synchronize email, so it should be added to the default setup.xml file. Added support for user email synchronization to AADSync   
  • Create a unique label for the all label when selecting module in the general log. -Fixed label in Log, to search logs for "All" modules   
  • Bad error message when a password is invalid because of TblInvalidPassword. -Fixed label for illegal passwords handling to be shown during password change (#5655)
  • ContentCreatorWithUpload control reloads its content if subscription webpart is reloaded on the same page. -Fixed "Create item" webpart enterred content to be present after subscription webpart is refreshesd   
  • Exchange Calender info is not shown correctly on employee details if it's spanning multiple days. (#5902)
  • Change log - a lot of "user changed" records. -Fixed change log logic to track correctly if nothing was changed    (#5833)
  • Password rules requirements are not handled at all. -Fixed password rules check during new password saving   
  • IE11 notifications popup disappeared if the amount of records is more than 100    Fixed huge list of notifications handling on IE11 (#6595)
  • Employee details image cropped with a wrong ratio. -Fixed employee image cropping to preview it correctly in employee details form
  • Dynamic settings help popup does not work
  • It is impossible to attach attachments other than images to agenda item       
  • Image Gallery 2 webpart: special Danish charaters are not supported. -Fixed special danish characters handling on "Image Gallery 2" webpart (#7893)
  • Bulletin publish operation => wrong user (SYSTEM) in a log for "Infobase Item changed" record    Fixed wrong user in log record about new Bulletin version is published in version controlled folder (#7720)
  • Word item: preview in MAIN: anchor links do not work in Firefox    Fixed anchor links for Word items to be previewed in Firefox browser (#8105)
  • Item is displayed without title if creating it in folder with enabled version control and calendar. -Fixed empty infobase item title in Infobase Explorer for version controlled folders (calendars)   
  • User image is not displayed if TwoSplit Employee view component is used in pattern for user profile (#8423)
  • OpenId connect Login: deep links does not work when "state" parameters are in query string. -Fixed redirect URL handling when login with OpenId connect    (#6613)
  • Employee details: floor plan is blank in Information details section (#8364)
  • Dual site installation: Infobase items: internal links are not handled correctly. -Fixed internal links handling inside the InfoBase item content (#8477

 

IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk