dk

 

Kategorisering af dine grupper

 


Det er muligt at oprette kategorier i IntraNote til let at kategorisere dine grupper i gruppelisten. Det kan være en fordel at benytte kategorier til fx tildeling af rettigheder.

 

Oprette en kategori

  1. Gå til administrationsdashboardet.
  2. Vælg Afdeling/gruppeliste via menupunktet Brugerstyring på administrationsdashboardet.
  3. Klik øverst på Kategorier, for at gå til kategorihåndteringen.

  1. Klik på Opret kategori for at oprette en ny kategori. Som alternativ kan du højre-klikke på en af de eksisterende kategorier, hvor du fra højre-kliksmenuen får mulighed for at oprette en ny kategori og redigere eller slette den kategori du har højre-klikket.

  1. Giv kategorien et navn, og tryk på Gem. 

Oprette en gruppe under en kategori

  1. Gå til administrationsdashboardet.
  2. Vælg Afdeling/gruppeliste via menupunktet Brugerstyring på administrationsdashboardet.
  3. Klik øverst på Opret, for at oprette en gruppe/afdeling.
  4. Udfyld alle de felter du ønsker. Feltet Navn er obligatorisk.
  5. Vælg en kategori fra drop-down boksen ud for feltet Kategori.

  1. Tryk på Gem for at gemme og afslutte.

Kategorisere en eksisterende gruppe

  1. Gå til administrationsdashboardet.
  2. Vælg Afdeling/gruppeliste via menupunktet Brugerstyring på administrationsdashboardet.
  3. Klik på den ønskede gruppe/afdeling for at gå til detaljevisning. Klik øverst på Redigér for at redigere gruppen.
  4. Vælg en kategori fra drop-down boksen ud for feltet Kategori.

  1. Tryk Gem for at gemme og afslutte.
IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk