dk

 

Oprettelse af folder

 

Hvis man har E-ret til en folder, kan man oprette underfoldere ved at markere folderen og klikke på Ny folder.


Her er folderen "Poll" markeret og ikonet er aktiveret:

 

 

 

Sprog

Kører man sprogstyring, kan man vælge på hvilket sprog man navngiver folderen.
 

Navn

Navngiv folder. Det er obligatorisk at udfylde navn på folder.
 

Beskrivelse

Der kan angives en beskrivelse af den enkelte folder. Denne beskrivelse fremkommer ved ”mouse over” når man i listen over foldere holder musen hen over foldernavnet.

 


Standard sortering

Standard sortering angiver hvilken sortering undersøgelserne i folderen bliver vist (sorteret) efter. I feltet standard sortering kan vælges mellem Titel, Oprettet af, Start, Slut og Status.
 

Tvungen dokumentskabelon

Hvis man har licens til Office integration vil det være muligt at angive en tvungen dokumentskabelon, der så vil blive brugt, hvis man bruger Word til at oprette vejledninger, spørgsmål og svar.
 

Standard udløbsperiode

Når man opretter en undersøgelse, indeholder den en slutdato der angiver afslutningen af undersøgelsen. I feltet Standard udløbsperiode kan du angive, hvor lang tid der typisk vil gå, fra man opretter en undersøgelse i folderen, til den afsluttes. Når man så opretter en undersøgelse, vil programmet regne det antal dage frem fra dags dato, og foreslå en afslutningsdato.
Hvis feltet ikke bliver udfyldt, vil nyoprettede undersøgelser få dags dato som sluttidspunktet.

 

IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk