dk

 

Webparten Revision - Mine indlæg

 

Generelt

Krav inden opsætning af webpart

Opsætning af webpart

 


Generelt

 

Denne webpart viser en oversigt over de indlæg, som man er/har været involveret i, og man kan bruge den til at holde sammen på de indlæg, hvor man er kontaktperson. Det sidste forudsætter, at et par dynamiske indstillinger er slået til – se mere under Opsætning af webpart.

 

 

Her kan brugeren åbne indlæggene direkte fra oversigten ved at klikke på titlen, og når man har skriveret til et indlæg, er det også muligt at redigere det herfra.


Ved at klikke på den sti der står ud for hvert indlæg, kan man komme til at se de andre indlæg, der er placeret i den folder som indlægget ligger i.
 

Tilbage til toppen


Krav inden opsætning af webpart

 

Før webparten kan benyttes fuldt ud, skal du sørge for at jeres IntraNote system imødekommer følgende krav: 

  • Feltet 'Kontaktperson' skal eventuelt vises i indlæg. Dette aktiveres ved at sætte den dynamiske indstilling INFOBASE / SHOW_CONTACTPERSON til ON, hvis man ønsker at kunne filtrere på 'Kontaktperson'.
  • På en eller flere foldere i Infobasen skal 'Brug revisionsdato' aktiveres.  

Tilbage til toppen


Opsætning af webpart

 

Udover standardtrinene for opsætningen af en Webpart, har Webparten følgende trin:

 

 

Trin 1: Revision - Mine indlæg

 

Relation til indlæg

Angiv hvilken relation brugeren skal have til indlæg i webparten. Du kan vælge mellem, at brugeren skal have Oprettet det, Rettet det, eller være angivet i indlægget som Kontaktperson.
 

 

Indlæg

Angiv om webparten skal vise alle de indlæg som svarer til valget ovenfor, eller om det kun skal være dem hvor revisionsdatoen er overskredet. 

 

Sortering

Vælg hvordan indlæggene i webpartoversigten skal sorteres: Efter Titel, Rettet, Revision Date eller Folder.

 

Tilbage til toppen

IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk