dk

 

Om modulet Helpdesk

 

Med modulet HelpDesk er det muligt at rapportere/styre opgaver internt i virksomheden. Det kan være hvilken som helst type opgaver fx vedligeholdelse af bygninger eller virksomhedens biler.

 

Vi kalder systemet HelpDesk, da de fleste anvender det til at styre IT-opgaver. En bruger kan beskrive en fejl, som kategoriseres og sendes til HelpDesk gruppen i IT-afdelingen. IT-afdelingen kan ændre kategorier, sætte status og kommentere problemet. Der er et workflow indbygget, så opgaven kan sendes videre til en anden HelpDesk medarbejder.
 


Opgave

 

I forbindelse med gennemgang af HelpDesk modulet benyttes begrebet 'Opgave'. En opgave kan i denne sammenhæng være en fejl, der er opstået i anvendelsen af et program eller fx et ønske om tilføjelser eller ændringer af funktionaliteter.
 

IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk