dk

 

 

Bestil opgradering

 

Før opgraderingen bestilles

Opgraderingen


Før opgraderingen bestilles

 

1: Før opgraderingen bestilles, er det vigtigt at i har forholdt jer til de system krav der er for softwaren der ønskes opgraderet til;

http://manual.docunote.com/DocuNote-System-requirements-3062.aspx og, om jeres servere kører de platforme der er understøttet for den version af softwaren der ønskes opgraderet til; http://manual.docunote.com/DocuNote-platform-support-1483.aspx

 

2: Viser det sig på opgraderings tidspunktet, at opgraderingen må opgives pga. system krav ikke opfyldes eller server platforme ikke er tilstrækkelige, vil reserveret tid stadig blive takseret. Evt. tekniske spørgsmål bør derfor afklares på forhånd. 

 


Opgraderingen

- Login med din bruger https://support.intranote.dk 

- Vælg'Opgradering'

 

1. Vælg software

Vælg DocuNote/WorkSpace (skal også vælges selvom man kun har et af produkterne) – Sørg for at downloade og læse vedhæftede dokumenter.

 

2. Vælg licens

Flere kan fremkomme i fald man fx også har et test miljø. Skal vælges, også selvom man kun har en licens.

 

3. Vælg dato

Datoer med gråt er fuldt booket og kan ikke vælges.

 

Når dato vælges, vises ledige tidsrum, hvoraf en skal vælges:

 

Der afsættes altid fuldt tidsrum af 3 timer. Når opgraderingen er færdig bliver kontakt personen informeret herom.

- Mulige tidsrum; 9-12 & 13-16 (enkelte tider i tidsrummet 17-20 – tidsrum udenfor arbejdstid takseres dobbelt!)

 

4. Udfyld kontaktinfo

Bestilt af:

  1. Bestilt af: Her kan vælges blandt jeres brugere der har adgang til Intranotes Support.
  2. E-mail: Udfyldes automatisk – angiv under kommentarer hvis mail adressen er forkert
  3. Telefon: Udfyld venligst hvilket nummer bestiller træffes på før og under opgradering, i fald der opstår behov for at kontakte jer.

Teknisk person:

  1. Kontaktperson: Navn på den person, typisk en it kyndig med adgang til serverne eller mellemmand/-kvinde/-person hertil. (Denne skal stå til rådighed under hele opgraderingen.)
  2. E-mail: Udfyldes manuelt, hvis ikke bestiller og kontaktperson er identisk.
  3. Telefon: Nummeret som kontaktpersonen kan kontaktes på – VIGTIGT at denne er udfyldt!
  4. Kommentar: Evt. yderligere oplysninger der vurderes relevant fra jeres side – fx tlf. numre eller mail adresser der kan være relevante.

5. Bekræft bestilling

Krydstjek her, at produkt, dato og tid er korrekt, og bekræft at betingelser for opdatering er læst og accepteret.

 Vær opmærksom på, at 'Prisliste og betingelser - opgradering' er blevet læst og accepteret.

 

6. Bekræftelse

Bestillingen er nu godkendt, og en mail bekræftelse er sendt til bestiller og teknisk kontaktperson.


 

 

IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk