1: Før opgraderingen bestilles, er det vigtigt at i har forholdt jer til de system krav der er for softwaren der ønskes opgraderet til;
http://manual.docunote.com/DocuNote-System-requirements-3062.aspx og, om jeres servere kører de platforme der er understøttet for den version af softwaren der ønskes opgraderet til; http://manual.docunote.com/DocuNote-platform-support-1483.aspx
2: Viser det sig på opgraderings tidspunktet, at opgraderingen må opgives pga. system krav ikke opfyldes eller server platforme ikke er tilstrækkelige, vil reserveret tid stadig blive takseret. Evt. tekniske spørgsmål bør derfor afklares på forhånd.
- Login med din bruger https://support.intranote.dk
- Vælg'Opgradering'
1. Vælg software
Vælg DocuNote/WorkSpace (skal også vælges selvom man kun har et af produkterne) – Sørg for at downloade og læse vedhæftede dokumenter.
2. Vælg licens
Flere kan fremkomme i fald man fx også har et test miljø. Skal vælges, også selvom man kun har en licens.
3. Vælg dato
Datoer med gråt er fuldt booket og kan ikke vælges.
Når dato vælges, vises ledige tidsrum, hvoraf en skal vælges:
- Der afsættes altid fuldt tidsrum af 3 timer. Når opgraderingen er færdig bliver kontakt personen informeret herom.
- Mulige tidsrum; 9-12 & 13-16 (enkelte tider i tidsrummet 17-20 – tidsrum udenfor arbejdstid takseres dobbelt!)
4. Udfyld kontaktinfo
Bestilt af:
Teknisk person:
5. Bekræft bestilling
Krydstjek her, at produkt, dato og tid er korrekt, og bekræft at betingelser for opdatering er læst og accepteret.
Vær opmærksom på, at 'Prisliste og betingelser - opgradering' er blevet læst og accepteret.
6. Bekræftelse
Bestillingen er nu godkendt, og en mail bekræftelse er sendt til bestiller og teknisk kontaktperson.