dk

 

Opret Dagsordenpunkt

 

Generelt

Redigering af dagsordenpunkt i Microsoft Word

Opret lukket dagsordenpunkt

Tilføj personoplysninger

Markeringer på dagsordenpunkt

 

 


Generelt

 

 

Der er følgende felter på dette skærmbillede:

 

Overskrift

Overskriften for dagsordenpunkt. Dette felt SKAL udfyldes.

 

Åben/Lukket/Helt lukket

Angiver om dagsordenpunktet er henholdsvis åbent, lukket eller ’helt lukket’. (’Helt Lukket’ kan have et andet navn – opsat af administratoren)

 

Lukket overskrift

Hvis punktet er lukket, kan denne lukkede (censurerede/camouflerede) overskrift evt. angives. Herved vil denne tekst blive brugt som overskrift for de brugere der ikke har rettighed til at læse lukkede eller helt lukkede dagsordenpunkter.

 

Journalnr.

Angiver et evt. journalnummer for dagsordenpunktet

 

Løbenr.

Angiver et evt. løbenummer til journalnummeret.

 

Sagsbehandler.

Angiver en evt. sagsbehandler på sagen

 

Sideskift før punkt

Denne markering sættes først senere i forbindelse med samling af den enkelte dagsorden hvor punktet er på.

 

Interne notater

I dette felt kan angives notater vedr. punktet. Notaterne er kun interne og vil aldrig vises ved udskrift af dagsorden.

 

Personer

Afhængig af systemopsætning kan der fremkomme et felt til indtastning af person- eller virksomhedsoplysninger; navn og cpr- eller cvr-nr. Disse oplysninger vises ikke andre steder, men benyttes i specielt søgebillede ved søgning på CPR- eller CVR-numre.

 

Bilag:

Her kan ses hvilke bilag der er uploadet (placeret) elektronisk i dagsorden systemet, og tilknyttet dagsordenpunktet.

Ligeledes kan på hvert elektronisk bilag angives om det skal publiceres på Internettet, og der kan eventuelt angives en ledetekst for dokumentet.

Sortering af bilagene sker ved ’træk-og-slip’ med musen. Når sorteringen af bilagene er tilfredsstillende klikke på ’Gem’-knappen under bilagene.

 

 BEMÆRK: Såfremt et sagspunkt er lukket eller HELT lukket, vil bilagene ALDRIG blive publiceret til internettet, uanset markeringen.

 

Når felterne er udfyldt, kan der vælges "Gem" eller "Gem og åbn Word".

"Gem" returnerer direkte tilbage til oversigten over dagsordenpunkter. "Gem og åbn Word" returnerer ligeledes til oversigten, men samtidig åbnes Word, så det er muligt at påbegynde indtastningen af tekst til dagsordenpunktet. 

 

Tilbage til toppen


Redigering af dagsordenpunkt i Microsoft Word

 

Når du har foretaget den ønskede redigering af teksten til dagsordenpunktet i Microsoft Word, skal du blot gemme dokumentet, som du ellers ville gøre med en lokal kopi af et Word-dokument.

 

 

Via knappen  gemmes dagsordenpunktet i IntraNote databasen.

 

 Bemærk: Bliver du spurgt om du vil gemme ændringerne, skal du naturligvis svare "Ja" - ellers træder ændringerne ikke i kraft. 

 

Tilbage til toppen


Opret lukket dagsordenpunkt

 

 

 

Tilbage til toppen


Tilføj personoplysninger

 

Tilgængeligheden til dette punkt er afhængig af systemopsætningen.

 

I forbindelse med senere at kunne lave udtræk over registrerede data på et crp eller cvr nummer, kan man på et dagsordenpunkt angive navn og cpr- eler cvr nummer.

 

Ved at klikke på  ved oprettelse eller redigering af et dagsordenpunkt, vil man kunne indtaste oplysningerne i et separat vindue:

 

Tilbage til toppen


Markeringer på dagsordenpunkt

 

 

Tilbage til toppen

IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk