dk

 

Oprettelse af opgaver

 


Oprettelse af opgaver

 

Alle brugere, der har adgang til 'Mine opgaver', kan oprette en ny opgave.

 

 

Brugere i Helpdesk-Gruppen kan oprette opgaver på vegne af en anden bruger, og brugeren vil så få vist opgaven under ’Mine opgaver’. Det forudsætter at den dynamiske indstillling HELPDESK/AUTO_CREATEDBY sættes til OFF.


Ny opgave:
De felter, der er synlige på siden, vil afhænge af:

  • De rettigheder administratoren har tildelt de enkelte felter.
  • De definitioner, der er sat under de dynamiske indstillinger.

Nedenfor ses et eksempel på oprettelsen af en ny opgave:

 

 

Husk at klikke på "Gem" inden du lukker siden.

 

 


Oversigt over opgaver

 

På siden 'Mine opgaver' kan brugeren se en oversigt over de opgaver, brugeren selv har oprettet.

'Alle opgaver' viser en oversigt over alle opgaver, der er lagt ind på HelpDesken.

IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk