dk

 

Oprettelse af menupunkter til HRM

 

Før HRM modulet kan tages i brug skal der oprettes et menupunkt så brugerne og administratoren kan komme ind i modulet.

 

Det gøres på følgende måde:

  1. Log ind i IntraNote som administrator (på IntraNote serveren).
  2. I adresselinien i Internet Explorer skrives adressen på IntraNote efterfulgt af /AddOns/HRM/Install.asp således, at url´en kommer til at se sådan her ud: http://intranote/intranote/AddOns/HRM/Install.asp
  1. Herefter trykkes på retur-tasten. Dette vil installere alle menupunkterne til HRM. (Der fremkommer en blank side uden yderligere tekst).
  2. Log ud og derefter ind igen som administrator i IntraNote.
  3. Opret et menupunkt i navigationen som linker til HRM. Stien til siden findes ved at lave et menupunkt af typen "IntraNote menupunkter":

 

 

Når man tilgår HRM, vil startsiden se således ud:

 

 

Kører man ikke URL'en i punkt 2. og 3., vil man ikke kunne se knappen "administration", og dermed vil man ikke kunne administrere modulet.

 

 Bemærk at det kræver licens til HRM-modulet for at kunne anvende det.

IntraNote a/s | Papirfabrikken 20A | 8600 Silkeborg | Tlf. 7026 9500 | www.intranote.dk