I gruppen PROJECTROOM findes følgende dynamiske indstillinger:
ALLOW_ADD_USERS_TO_ROLE
ON: Det er muligt at tilføje brugere til Projektrumsgrupper via Projektrumsadministrationen.
OFF: Det er ikke muligt at tilføje brugere til Projektrumsgrupper via Projektrumsadministrationen.
ASSIGNED_INTELLIFORMS_APPLICATION
Denne indstilling skal indeholde navnet på IntelliForms-applikationen, som benyttes til Projektrum.
GROUP CATEGORY
Denne indstilling giver mulighed for at oprette alle Projektrumsgrupper under samme kategori. Hvis der ikke er angive en værdi, bliver grupperne oprettet uden kategori, og hvis der er angivet en værdi, bliver det navnet på den kategori, som grupperne oprettes under.
GROUPS_EXCLUDED_FROM_CALENDAR
Denne indstillinger indeholder de grupper, som ikke skal vises i Projektrumswebparten Fælles kalendervisning. Grupperne skal være adskilt af semikolon.
HIDE_GROUPS
ON: Grupper der oprettes sammen med Projektrum, vil automatisk være skjulte på afdeling/gruppelisten.
OFF: Grupper der oprettes sammen med Projektrum, vil ikke automatisk være skjulte på afdeling/gruppelisten.
OWNER_GROUPASSIGNMENT
Denne indstilling angiver hvilken gruppe/rolle, der ejer/leder Projektrummet. Brugeren der opretter et Projektrum, bliver automatisk tilføjet til denne gruppe.
PROJECT_SCHEMA_NAME
Denne indstilling angiver, hvilken formular der skal bruges i oprettelsen af Projektrum. Det skal være en redigeringsformular, og den skal indeholde de felter fra ProjectRoom-tabellen, som man vil have udfyldt.
ROLE_GROUPASSIGNMENT
Denne indstilling angiver, hvilken rolle der kan tilføjes grupper til i stedet for personer.